Nr. 10 Vietnam

21 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Land: Vietnam
Stad: Hanoi
Vliegtijd: 9 uur en 5 min.
Continent: Azië
Inentingen: Geen
Klimaat: tropisch savanneklimaat

Na weer een lange vlucht zijn we aan gekomen in het veelzijdige Vietnam!
Dit land vind ik zelf ontzetten mooi maar ook door de cutuur.
Je hebt hier twee groepen.
1: De hele rijke mensen in de grote steden.
2: De arme inwoners in kleine dorpjes.
vooral de 2e spreekt mij erg aan.
Ik vind het zo indrukwekkend dat hun zo kunnen leven zonder elektriciteit en stromend water en geen idee hebben hoe de rest van de wereld leeft.
Dus naar deze dorpjes gaan we op zoek.
Maar wat en chaos is het hier zeg....
Overal zijn toeterende autootjes en files en noem maar op.
Het is ook een wonder dat er bijna geen verkeers ongelukken voorkomen.
Vandaag gaan we naar wat kleine marktjes om eens even rond te kijken wat ze hier allemaal verkopen.
Toen ik dat zag had ik de neiging om over te gaan geven.
Sprinkhanen, KONIJNEN! maar ook allemaal beesten waar ik nog nooit van gehoord had eten ze zo op.
brrrrrr....

Daarom gaan we vanavond gewoon naar een restaurant in de stad waar we hopelijk normaal voedsel kunnen krijgen xD

En we hadden geluk.
Ook hier konden we gewoon een frietje krijgen en we hebben dus heerlijk gegeten.
Toch is het jammer dat de reis er eigenlijk al weer op zit.
Voor alle mensen die dit blog helemaal gelezen hebben: Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat je het leuk vond!