Nr. 1 Engeland

Inentingen: Geen
Klimaat:maritiem

Zo, hier zijn we dan!
Na een uurtje vliegen zijn we aan gekomen in het eerste land: Engeland
We vertrokken om 10 uur s 'avonds en kwamen aan om 10 uur s' avonds!
Dat klopt want het is een uur vliegen maar de tijd gaat 1 uur terug dus we hebben 0 minuten gevlogen!

Ik vind Engeland mooi vooral door de architectuur,

Kijk dan naar die prachtige kasteel achtige bouwwerken.
En vooral het nachtleven spreekt me hier erg aan, er zijn hier honderden kroegen  en clubs waar je de Londense nachten kan doorbrengen.

Maar daar komen we niet voor, wij gaan uiteraard voor alle bezienswaardigheden van deze prachtige stad.
De volgende dag (Om 7 uur 's ochtends!) stonden we op om lekker door de stad rond te trekken.
Als eerst wou ik heel graag een keer in het reuzenrad.
We moesten daar zelfs kaarten voor bestellen en dat is gewoon 31 pond!
Dat is ook iets leuks, in Engeland gebruiken ze een andere munteenheid.
net zoals wij 100 cent in 1 Euro hebben, hebben hun 100 Pence of P. in 1 Pond.

Nadat we in het reuzenrad zijn geweest gingen we door naar de Big Ben.
Toen we hier mee klaar waren was het al 9 uur dus hadden we geen zin om nog heel veel te doen.
Een aantal dagen hebben we gewoon een beetje door de Londense straten gelopen.

En toen was het weer tijd om te vertrekken, lekker alles in pakken en de volgende dag om 10 uur 's ochtends vliegen.

Op naar het volgende land!